Öne Çıkanlar korona virüs son dakika Mehmet Kaplanın evinin penceresinden düşerek ölen duygu suriye rejim güçleri Şüpheli çantadan şüpheli kimlik

Instagram'a yeni bir özellik geliyor

Dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından bir tanesi olarak bilinen Instagram sık sık kullanıcılara yeni özellikler sunuyor. Geçtiğimiz aylarda müzik özelliği sunulmuştu ve kullanıcılar tarafından beğenildi. Instagram şimdi de ilk olarak ABD'deki kullanıcıların test ettiği Instagram Alışveriş sekmesi, bugünden itibaren şirket tarafından tüm dünyada test ediliyor.

"Instagram Shop" (Instagram Alışveriş) özelliği ile birlikte kullanıcılar, markalardan ve içerik üreticilerinden tek tıkla alışveriş yapabilecek ve ürünleri kategorilere göre de filtreleyebilecek.

INSTAGRAM ALIŞVERİŞ ÖZELLİĞİ NASIL KULLANILACAK?

Instagram Shop sekmesi hareketler sekmesinin yerini alacak. Şu anda kalp ikonuyla bulunan Hareketler kısmı, bu test sonunda alışveriş ikonuyla yerini değiştirecek. Hareketler özelliği kalkmayacak, akış ekranının sağ üstüne ya da profil sayfası üzerinden erişilebilecek.

Instagram Shop'a ulaşan kullanıcılar takip ettikleri marka ya da kategorilere göre filtreleme özelliğine sahip olacak. Alışveriş içerisinde görüntülenen ürünlerin tamamı Instagram Shop üzerinden satın alınabilir durumda olmayacak. İsteyen markalar, kullanıcıları kendi web sitelerine yönlendirebilecek.

Ayrıca ödeme seçenekleri konusunda da yine yönlendirilen alışveriş sitesinin hizmet vermesi bekleniyor.

INSTAGRAM ALIŞVERİŞ ÖZELLİĞİ NE ZAMAN AKTİF OLACAK?

Şimdilik sadece ABD'de bu özellik kullanıma açılacak. Hemen ardından diğer ülkelerde de yine bu özelliğin kullanılması için planlama yapılıyor. Fakat hem şirket hem de geliştiriciler bu özelliğin ne zaman geleceği konusunda net bir tarih veremiyor. Instagram alışveriş özelliğinin bu senenin sonuna kadar platforma tamamen eklenmesi bekleniyor.

Kaynak: CHIP Online


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.