Öne Çıkanlar denizli Osmanlıspor ırak daire Irak kuvvetleri

RTÜK’ün yeni hedefi dondurma reklamları: Ahlak sınırlarını aşıyor

Hürriyet'ten Umut Erdem'in haberine göre, TBMM Dilekçe Komisyonu, Obezite İle Mücadele Alt Komisyonu’nda konuşan RTÜK İzleme ve Değerlendirme Daire Başkan Yardımcısı Murat Ellialtı, reklam içerikleri ve yöresel yemek programları konusunda bazı düzenlemelere gidileceğini söyledi. 

“Asitli içecekler ve dondurma reklamları içerisinde sıkıntılı hususlar var. Özellikle dondurma reklamlarında genel ahlak sınırını aşan sorunlar olabiliyor” diyen Ellialtı, markaları yakından ilgilendiren bazı yeni düzenlemelerin yolda olduğunun sinyalini verdi. 

Daha önce bazı asitli içecek ve dondurma reklamlarına ceza kestiklerini belirten Ellialtı, “Reklamverenler ve Reklamcılar Derneği’yle görüşerek, özellikle dondurma reklamlarıyla ilgili içeriklerde bazı düzenlemelere gidiyoruz” dedi. Reklamlar yayınlandıktan sonra ceza vermelerinin anlamsız olduğunu ifade eden Ellialtı, sözlerine şöyle devam etti:

“O reklamlar çekilmeden biz kendileriyle görüşüp, toplantı yapacağız. Bu reklamlar içerisindeki sıkıntılı hususlar ve özellikle dondurma reklamlarında genel ahlak sınırını aşan sorunlar olabiliyor. Bunlarda da bir düzenlemeye giderekten her ne kadar yetkimiz dâhilinde önceden müdahale yetkimiz olmasa da birtakım ortak çalışmalarla bunu çözmeye çalışıyoruz.” 


Anahtar Kelimeler:
RtükRtük Dondurma
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.