Öne Çıkanlar abla son dakkika ankara Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu ankara tren garı

Bu haber kez okundu.

Hürriyet gelen tepkiler üzerine başlığı değiştirdi

Doğan Grubu'ndan Demirören Grubu'na satılan Hürriyet, HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin kullanmadığı ifadeleri kullanmış gibi servis etmesiyle ilgili bir açıklama yaptı. Hürriyet, çarpıtma haberde bir yanlışlık olmadığı iddiasında bulunurken "CHP’li adaylar ya da haberi eleştiren çevreler bizden değil HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli’den açıklama istemelidirler" dedi.

Temelli, geçen günlerde Artı TV'de katıldığı bir programda 31 Mart yerel seçimi için muhalefetin Ankara ve İstanbul adaylarına yönelik şu ifadeleri kullandı:

Mansur Yavaş da bilecek ki seçilmişse HDP oylarıyla seçilmiştir. HDP'lileri yok sayarak, Kürtleri yok sayarak, Ankaralıları yok sayarak siyaset yapamaz. O da işte bizim gücümüzdür. Ekrem İmamoğlu seçilmişse bilecek ki o kentte yaşayan 3 milyon Kürt'ün oyuyla seçilmiştir. Kürtlere rağmen siyaset yapamayacağını bilecektir. Yapmaya çabalarsa zaten siyaseten bir karşılığı olmayacaktır. O kentin belediye başkanı olmayacak, o olsa olsa o kentin kayyumu olur. Biz bu riski alıyoruz. Seçmenlerimize diyoruz ki biz bu riski alacağız ve Türkiye'yi değiştireceğiz."

Demirören Medya'ya ait siteler, Anadolu Ajansı'nın (AA) servis ettiği bu haberde, Temelli'ye ait olmayan ifadeleri manşete çekerek kullandı. Hürriyet, CNN Türk ve Posta gazetesinin internet siteleri Temelli'nin şu sözleri kullandığını iddia etti:

"İstanbul ve Ankara'yı İmamoğlu ve Yavaş değil HDP yönetecek."

Temelli'nin açıklamasında bu ifadelerin bulunmaması, üç sitenin de tepki görmesine sebep oldu.

hurriyet.com.tr, söz konusu 'haber' için şu açıklamayı yaptı:

"hurriyet.com.tr, Temelli’nin açıklamalarıyla ittifaktaki varlıklarını söylemesi haberini vermiştir. CHP’li adaylar ya da haberi eleştiren çevreler bizden değil HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli’den açıklama istemelidirler."

Başlığı değiştirdiler

Hürriyet, söz konusu haberin başlığını gelen tepkiler üzerine değiştirmişti. Hürriyet'in ilk girdiği haberde kullanılan başlık şöyleydi:

Tepkiler üzerine değiştirilen manşet şöyle oldu:


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.