Öne Çıkanlar son dakika korona virüs fatih Kırım Kongo Kanamalı Ateşi diyarbakır operasyon

Dev market zinciri Migros'ta tartı oyunu

Gazeteci Zafer Arapkirli, bir arkadaşının market devi Migros’tan yaptığı alışverişi sosyal medya hesabından paylaştı. Arapkirli, arkadaşının verdiği siparişleri tek tek tartmasından sonra satın aldığı ürünlerde alışveriş fişine göre yüzde 23 eksik olduğunu belirtti.

Arapkirli, Migros’u arayıp söylendiğinde ise “Özür dileriz, geri getirin” yanıtı aldıklarını ifade etti.

Migros’tan alınan 1.225 kg taze fasulyenin 979 gram, alışveriş fişinde 900 gram olarak gözüken kabağın ise 655 gram olduğu görüldü.

Yine alışveriş fişinde 650 gram olarak gözüken muz ise 401 gram olması dikkat çekti.

Ünlü haber spikeri Arapkirli, tartının doğruluğunun test edildiği ve tartıda bir problem olmadığını da belirtti.

Zafer Arapkirli’nin paylaşımının tamamı şu şekilde:

“BUNUN ADINI SİZ KOYUN...

Arkadaşım, MİGROS'tan yaptığı alışverişi eve getirip kendisi tarttığında tüm tartılı ürünlerin ortalama % 23 eksik olduğunu görüyor. Arayıp söylediğinde, "Özür dileriz, geri getirin" yanıtı... Bu mudur "Kötü gün" perakendeciliği?”

Gercekgundem.com


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A.Albayrak 2 ay önce

Yanlış siz tartmış olabilir misiniz 5 adet muz 401 gr şimdiye kadar görülmemiştir veya 5 adet kabak 600 gr

Avatar
Mehmet Bacaksızoğlu 2 ay önce

Bütün mağazalarda ise eyvAllah ama bir mağazada Allah yapısı değil bozulmuş olabilir

Avatar
Asya 2 ay önce

Migrosda fiyat farklılıkları raf ve kasa arasında çok var kg da da oluyor fiş farkı

Avatar
Dürüstce 2 ay önce

Bu diğer marketlerdede olabilir migros günah keçisimi oldu ve şunu diyeyim çalışanları olsun sorumlu şefleri olsun müşteriye karşı gayet nazikler bi sorun yaşandığında da kolay kolay sıkıntı yapmıyorlar ben şahidim buna

Avatar
Bende yaşadım! 2 ay önce

Geçtiğimiz zamanlarda ŞOK'da bende yaşadım hatta bir keresinde kasiyer kıza özür bile dilettim!TARTI AYARLARIYLA OYNAMAYIN!.

Avatar
Rüzgarınoğlu 2 ay önce

Bilerek yapacak kadar küçük değildir bu şirket,bi hata vardır düzeltilir bence,hata sizin bu şekilde davranmanızdır.saygılar

Avatar
Senol 2 ay önce

Migros ta yaklaşık 9 ay önce aynı muameleyi yaşadım.Ve oradaki tavırlardan anladım ki,bilerek normalmiş gibi algılanan olayda bunu devamlı rutin bi iş gibi kasten yapıldığını fark ettim o mağazaya bir daha girmedim