Bu haber kez okundu.

Engelli Vatandaş Marmaris'de otele alınmadı!
Bursa’da yaşayan bedensel engelli Feyyaz Kayacı, ailesi ile birlikte 5 ay önce Marmaris’te tatil yapma kararı aldı. Baba Ferzan Kayacı, Şubat ayında internet üzerinden Armutalan’da bir otele bir haftalık rezervasyon yaptırdı.

Tatil sitesi, 1 ay önce aileyi arayarak rezervasyon yaptırdıkları otelin kapandığını başka bir otelde yer ayırtıldığını söyledi. Aile teklifi kabul edip Marmaris’e gelmeden önce oteli arayıp haberdar etti. Feyyaz Kayacı 5 aydır hayalini kurduğu tatil için ailesiyle birlikte Marmaris’e geldi. Otel görevlileri engelli genç ve ailesinin resepsiyonda girişlerini yaptıktan sonra odaların hazırlandığını söyleyip lobide bekletmeye başlattı. 1 saat sonra ailenin yanına gelen otel yetkilisi tesiste yer kalmadığını söyleyerek aileyi otele kabul edemeyeceklerini bildirdi.

Aldıkları cevap karşısında şaşkına dönen aile otel yetkilileri ile tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine olay yerine polis çağrıldı. Polis, aileyi sakinleştirdikten sonra dışarı çıkarttı. Ortada kalan aile otel yetkililerinden şikayetçi oldu. Kayacı ailesi, "5 aydan bu yana hayal ettiğimiz tatilimiz otel yüzünden zehir oldu" diyerek tepkilerini dile getirdiler.

Aile fertlerinden Mehmet kayacı ise Türk turistlerin rezervasyon iptalleri nedeniyle mağdur olduklarını ileri sürdü.
Öte yandan, yaşanan bu durumla ilgili İHA muhabirinin röportaj talebine olumsuz yanıt veren otel yetkilileri, “Biz aileyi başka bir otele yönlendirdik ancak kabul etmediler” açıklamasında bulundu.

GETOB’DAN AÇIKLAMA
Yaşanan tartışma üzerine açıklama yapan Güney Ege Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Başkanı (GETOB) Bülent Bülbüloğlu, turizmin içinden geçtiği bu zorlu dönemde gelen misafirlerin en değerli misafirler olduğunu ifade ederek, “Eğer bu davranış bedensel engelli bir kardeşimiz var diye sergilendiyse asla kabul edilemez bir davranıştır, biz otelimize gelen her misafiri evimize gelmiş gibi ağırlarız, Marmaris’te engelli kardeşlerimizi misafir eden yüzlerce tesisimiz var. Böyle bir ayrım yapıldıysa şayet bu mantık dışı bir durumdur” dedi.

“Biz otel işletmecisi arkadaşlarımıza özellikle bu sezon da gelen misafirlerimiz konusunda daha hassas davranmaları yönünde uyarılarda bulunuyoruz” diyen Bülbüloğlu, yaşanan olayın takipçisi olacaklarını sözlerine ekledi.
(İHA)
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6