Bu haber kez okundu.

Squat İle Harika Kalçalara Kavuşun

Squat ile istediğiniz kalçalara sahip olabilirsiniz. Squat, hem bacak hem de kalça ve karın kaslarını bir arada çalıştırdığı için en verimli egzersizlerin başında gelir.

Türkçe de çömelme anlamı gelen Squat oldukça yararlı bir egzersiz türü pek çok çeşit şekilde squat yapabilirsiniz. Dumbell'la yapılan çeşitleri olduğu gibi sadece gövde hareketleriyle de uygulanabilir. Önemli olan düzenli olmak ve squatı doğru şekilde yapmak devamlılık kesinlikle işe yarayacaktır. Doğru tekniklerle yapılmayan squat, bel ve bacak problemlerine yol açacağından squat yaparken uzman bir antrenörden yardım almak yerinde olur.

  Yeni başlayanlar için 3 veya 4 set ve 10-15 yine ülkü olacaktır. Ayaklar omuz genişliğinde açılmalı ve kafa dik bir şekilde karşıya bakmalıdır.
 

Anahtar Kelimeler:
SquatSağlıkSpor
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6