Bu haber kez okundu.

Şeker Yerine Meyve Yiyin

Uzmanlar bayramda tatlı yerine meyveyi tercih etmek gerektiğini söylüyor. Hamur yeme isteğini meyve ile bastırmak mümkün.

Uzmanlar, bayramın vazgeçilmezleri arasında yer alan hamur işleri tüketilirken ölçüye dikkat edilmesi konusunda uyarıda bulundu. Tatlı tüketiminin sütlü tatlı veya iki baklava ölçüsünü aşmaması gerektiğini belirtiyor. Beslenme alışkanlıkları Ramazandan önce ki olmalı diyen Uzmanlar “Süt grubunda yer alan süt, yoğurt, kefir ile et grubunda yer alan kırmızı et, beyaz et, yumurta, peynir, kuru baklagiller düzenli olarak alınmalı. Sebze ve meyve grubu ve tahıl grubuna giren ekmek, bulgur, pirinç gibi besinlerin daha fazla tüketilmesini öneriyor.”
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6