Bu haber kez okundu.

Ramazandan Sonra Nasıl  Beslenmek Gerekiyor

Ramazanda uzun süre aç ve susuz kalan vücuda ramazan sonra aşırı yüklenmemek gerekiyor. Ramazandan hemen sonra yoğun öğünlere, tatlılara maruz kalıyor. Bu da hazımsızlık, mide bulantısı, bağırsak rahatsızlıkları, nefes darlığı, şeker ve tansiyon yükselmesi hastalıklara neden olabilir.

Uzmanlar Bayrama güzel bir kahvaltı ile başlamayı öneriyor. Rahat ve güzel bir kahvaltı zeytin, peynir, omlet, fındık oldukça sağlıklı olacaktır. Ramazandan sonra  3 ana, 3 ara öğün şeklinde günde 6 öğün beslenmeli. Özellikle bayramın ilk günü ağır yiyeceklerden kaçınılmalı. Ara öğünlerde ambalajlı ve kalorisi yüksek yiyecekler yerine süt, yoğurt, meyve, kuruyemiş tüketilmeli.

Uzmanlar uyarıyor aşırı  yağlı yemekleri yemekten kaçının.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6