Bu haber kez okundu.

Kemik Erimesine Yürüyüş İle Dur Deyin

İlerleyen yaşlarda kemik erimesi hastalığına yakalanma riski çok daha yüksek yaşlılar için bir problem haline gelen kemik erimesi için önerilerde bulunan uzmanlar yürüyüşün çok faydalı olduğunu söylüyor.

Konuyla ilgili açıklamalar yapan Uzman Diyetisyen Aslıhan, Son zamanlarda çocukluk ve ergenlik çağında da kemik erimesinin sıklıkla görüldüğünü söyleyen Küçük, hastalığın önüne geçmek için kalsiyum, magnezyum alımına vurgu yaptı ve dikkat edilmesi gerekiyor dedi.

Güçlü kemikler ve vücut için kalsiyumun önemine değinen Aslıhan 3-8 yaş için 800 mg, 9-17 yaşları arası için de 1300 mg'dır. Kalsiyum kaynaklarımız ise süt ürünleri (süt, yoğurt, peynir), yeşil sebzeler, konserve balık (fileto olanlar dışında), kuruyemiş ve fortifiye edilmiş besinler (meyve suları, tahıllar, mısır gevreği vb.)'dir.
 

Anahtar Kelimeler:
Kemik ErimesiKalsiyum
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6