Bu haber kez okundu.

Hızlı ve Sağlıklı Kilo Verme Teknikleri

Günümüzde kilolar kadın, erkek hepimiz sorunu haline gelmiştir. Çevremizdeki olumsuz tepkiler, alaycı gülüşler elbette hepimizin moralini bozmaktadır. Hepimizin arzusudur fit ve güzel vücuda sahip olmak, ama kendinizi yemek yemekten alamıyorsanız bu arzu bir hayale dönüşür ve öyle kalır.
 
Kilo vermeye karar verdikten sonra azimli olmak çok önemlidir. Diyeti bozacağınız esnada aklınıza hemen ne istediğiniz ve ne için savaştığınız gelsin. Çevrenizdeki insanları şaşırtmak ve hayattan zevk almak istiyorsanız fedakârlık yapmak zorundasınız. Unutmayınız ki fazla kilolar insanın psikolojisini olumsuz etkilediği gibi hayata karsı bakış açımızı da değiştirmektedir. Hızlı kilo verme tekniklerini bildikten sonra biraz azim ve gayretle bunu başarabilirsiniz. Kendinize bu konuda güvenmeniz gerekir. Çevrenizde başaramazsın diyenler ve sizin moralinizi bozanlar olacaktır duymam azlıktan gelin ve hedefinize odaklanın.


 
Kilo vermeye porsiyonunuzu küçültmekle başlayabilirsiniz. Daha sonra üç beyaz seker, un ve tuzu yavaş yavaş azaltıp sonra kullanmayı bırakınız. Kullanmayı bıraktığınız yiyecekleri bir sure sonra tattığınızda tadını çoktan unutmuş olacaksınız. Bunların yanı sıra kızartma, unlu mamullerini (pasta, börek, makarna, ekmek, vb.) azaltıp bırakın ve ambalajlı ürünleri (sucuk, salam, sosis, hazır çorbalar, vb. )tercih etmeyin. Kilo almamıza sebep olan aşırı ve zararlı şeyleri yememizdir.
 
Kilo vermek istiyorsak Sebze, meyve, süt ve süt ürünleri, bakliyat, vb. yiyecekleri tercih edin. Bunların yanı sıra bitki çayları yeşil çay ve kendi yaptığınız detoks çaylarını içiniz. Detoks çayları vücudunuzdaki fazla suyu dışarı atar ve metabolizmanızı hızlandırır. Spor yapmayı da ihmal etmeyiniz bu sayede vücudunuz sıkılaşacaktır. Kendinize ödül günü belirlemeyi unutmayın oda haftada bir gün olsun istediğinizi yiyin ama aşırıya kaçmayın. Öğün atlamamaya ve ara öğün yapmaya dikkat edin.


 
Ara öğünlerde kuruyemiş yoğurt ve meyve tercih edebilirsiniz. Akşam sekizden sonra yemek yememeye gayret gösterin, çünkü metabolizma yavaşlar ve sindirim zorlaşır. Akşam yemeklerinizde sebze ve et yemeklerini tercih edin. Unutmayınız ki sağlığımız ve görünüşümüz hepimiz için önemlidir bu yüzden sağlığımıza sahip çıkalım asla ümitsizliğe düşmeyin. Her şey sizde baslar ve sizde biter
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muhammet ali özyapar 4 ay önce

bundan 1 sene evvel 128 kiloydum. şu an 92 kiloyum ve kilo vermem devam ediyor. bu zaman içerisinde yaşadıklarımı ve deneyimlerimi paylaşıyorum. değerli yorumlarınızı beklerim

Başlığım sayfa içeriği Your SEO optimized title page contents Verification: f3236eb6d2a8e9d6